Wspomnienia z dnia 8 sierpnia 2022

1. Na boisku do hokeja jeździłem na rolkach samemu,  trener miał wakacje i nikt inny nie przyszedł. Innego treningu rolkarskiego też nie było. Trener był na skateparku w innym mieście. 
2. W przychodni czekam aby lekarz mnie wymacał gdzie dwie inne osoby coś znalazły na moim ciele.  Jestem też ze stanem zapalnym. Przede mną wpycha się uparcie w kolejkę senior który chce się szybko zaszczepić. Rozmawiamy. On nie miał czasu nic sprawdzać w sprawie bezpieczeństwa tych szczepień i się mnie pytał o coś. Powiedziałem mu że tak nie sprawdzając danych o produkcie medycznym to można się wpakować w kłopoty. Że powinien być bardziej ostrożny. I że w wielu wyszukiwarkach w sieci Internet nie znajdzie argumentów krytyków tych wyrobów bo akcjonariusze wyszukiwarek są często dokładnie ci sami co akcjonariat koncernów produkujących te produkty z zakresu terapii genowej. I że trzeba po pierwsze wiedzieć jak i gdzie szukać krytyki by uniknąć tego konfliktu interesów.
Po chwili zebrało się kilkunastu seniorów pytając siebie nawzajem o miejsce szczepienia przeciwko Sars-Cov 2 jakąś czwartą czy piątą dawką. Przyszły same starsze osoby. 

Opr. AF 




--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Comments