Wspomnienia z dnia 23.9.2022

Jadę do Aten.  Kupuję bilet kolejowy na powrót i doznaję szoku. Oto mój bank który nagle się zmienił w dystopijny sposób- odmawia sfinalizowania sprzedaży biletu kartą Mastercard jeśli nie wyrażę zgody na przekazanie danych biometryczne takich jak unikalny sposób machania kursorem myszy czy klepania palcami po klawiaturze.  Dystopijny bank.  Drukuję ten komunikat.  Robię zrzuty ekranu.  Natychmiast rozsyłam to po mediach- skarzę że wymuszone zgodę której nie zamierzałem udzielić ale musiałem kupić bilet kolejowy na podróż do domu trwającą kilkanaście godzin w pociągu.  

Liczne osoby tego dnia mówią mi że bank może mi instalować złośliwe oprogramowanie typu keylogger by zbierać dane jakie wprowadzam na klawiaturze.  Dzwonię do różnych urzędów i do mediów skarżąc się na dystopijny bank. 

Opr. A. Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Comments