Wspomnienia z dnia 24 stycznia 2023

1. Jeździłem po pracy na snołbordzie do zmierzchu w zasadzie. Pojechałem na stój taksówką bo robiłem tam wydarzenie że protestuję bo stok jest zaniedbany. Potem poszedłem na zajęcia ale zapomniałem że ich nie ma bo zima i urlopy. Więc z plecaka wyjąłem listy i koperty i odpisywałem na zaległe listy. Oj fatalnie mam z terminami uzupełnienia różnych braków w dokumentach. Wysłałem list do jakiegoś urzędu- dotrze pewnie dopiero za miesiąc albo wcale. 

2. Żyjemy w coraz większym świecie  cenzury treści. Cenzurze podlega krytyka instytucji zagranicznych oparta już o same wypowiedzi członków tych instytucji.  Wystarczy ich pokazać w złym świetle. Dziś natknąłem się na skasowany filmik który nie był niczym strasznym. Ot- krytyka.  Ale nie. Już nie wolno być krytycznym bo to fałsz i nieprawda. 

3. Kolega z teamu powiedział swojemu kumplowi żeby zgadł z kim trenuje na treningach i że to jest proste. No i rzekomo pierwsze co powiedzieć miał ten jego kolega to moje imię i nazwisko. Ktoś inny powiedzieć miał że chodzę na wszystkie zajęcia dla dorosłych i wszystkie warsztaty. W sumie to prawda. 

4. Dziś fatalny dzień do roboty mi wyszedł i mało pracy zrobiłem. Oby tylko jutro poszło lepiej. 

Opr. Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Comments