List otwarty agencji prasowej: Ostrzeżenie dla Pana Jana Kanthaka z Ministerstwa Sprawiedliwości przed tuszowaniem morderstw politycznych

Poznań, 26 sierpnia 2019 r.

Do Szanownego Pana Jana Kanthaka

via Biuro Prasowe MS

Drogi Panie Rzeczniku,

Ostrzegam Pana przed angażowaniem się w działania zorganizowanych grup przestępczych. To Pan- o ile mi wiadomo - po prostu z ulicy- robi dla tych grup przestępczości zorganizowanej- usługi public relations. 

Dzisiaj poszedłem na koncert rapu, hiphopu. Wie Pan co śpiewano? "Na tronie patole, wokół nich trolle". Jak mniemam, tym patolem po patouniwersytecie- jest Pana szef, a sami co bardziej rozgarnięci pracownicy tegoż patouniwersytetu z zażenowaniem mówili mi że dostał się pod skrzydła patoprofesora w którego zdegenerowaną wersję patonauki- zawierzył. Ja na uczelni zawsze miałem krytyczy stosunek do tez moich wykładowców, mimo że nierzadko bardo ich lubiłem, jak np. lubiłem prof. Jana Winieckiego i nawet npsiłem kilka razy za nim jego książki  i papiery, mimo że ze znaczną częścią jego poglądów się nie zgadzałem i się z nim kłóciłem. 

Czy jest Pan świadom komunikatów prasowych jakie zamieszcza kierowane przez Pana - biuro prasowe Ministerstwa Sprawiedliwości? Z uporem maniaka forsuje Pan lub ktoś Panu bezpośrednio podległy- tezę o samobójstwie dwóch osadzonych. Nie trzeba długo szukać by ustalić że Pana wersja zdarzeń budzi wiele wątpliwości. W przypadku pierwszego z morderstw politycznych- Pan zaprzecza kontekstowi politycznemu mimo że media mają wpisy tej osoby w mediach społecznościowych i wielokrotnie je reprodukowały. Pełnomocnik rodziny podnosi kwestie licznych obrażeń ciała. W sprawie drugiego z ostatnich rzekomych samobójstw- Pan także pompuje wersję o niepodlegającym wątpliwości samobójstwie, mimo że nie trzeba nawet szukać by dotrzeć do informacji że tak nie było. 

W weekend poszedłem skakać le parkour na murkach z grupą znajomych. Już ulica donosi że scena jaką zastano na miejscu drugiego z rzekomych samobójstw- nie była sceną samobójstwa. Kierowane przez Pana bouro prasowe Ministerstwa Sprawiedliwości podaje niczym Goebbels- informacje nie mające potwierdzenia w tym co można usłyszeć czytając choćby tylko nagłówki prasowe czy słuchając opowieści innych osób. 

Kilka godzin temu usłyszałem- "na tronie patole, wokół nich trolle."- z ust rapera, na ulicznym koncercie na placu. Zdaje się że temu raperowi chodziło także o zachowanie takich osób jak Pan.

Proszę nie polegać tylko na mojej opinii i ocenie. Mogę się mylić. Proszę poszukać wokół siebie wiarygodnych osób i ustalić- czy aby nie bierze Pan udziału w działalności zorganizowanej grupy przestępczej, w dodatku robiąc dla niej usługi public relations. Pan może służyć mafii i być jej narzędziem niczym użyteczny idiota. Proszę się rozejrzeć i popytać innych- czy Pan aby nie jest w mafii. Jak na razie- jako media oceniamy fakty a z nich wynika że tuszuje Pan morderstwa polityczne. To jest Panu zarzucane-  np. na ulicy można było kilka godzin temu usłyszeć rapsy o "trollach wokół patola na tronie". 

Z szacunkiem
Adam Fularz
Polish News Agency polishnews.pl





--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Comments